Fick denna för ngn vecka sedan och visste inte riktigt om jag tyckte det var kul eller värdelöst.
Men jag kom nog till slut fram till att Nordpolens nya singel När mitt blod pumpar i dej är ganska skön ändå.
Här är videon och ett album blir det den 21:a November.